Is het mogelijk om mijn adresgegevens/afleveradres te wijzigen?


Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kun je het afleveradres nog laten wijzigen door onze klantenservice.

Gebruik bij wijzigingen/aanpassingen altijd het dit formulier.
Onze klantenservice verwerkt deze berichten het eerst en kan uw adreswijziging hierdoor zo snel mogelijk verwerken.  

Wil je jouw adresgegevens wijzigen? Geef duidelijk aan wat het correcte en volledige adres is.
Wanneer u in een appartementencomplex woont, is het handig om ook duidelijk het gebouw, de verdieping en het huisnummer te vermelden.    
Mocht de bezorger een code nodig hebben om het gebouw binnen te kunnen komen, gelieve deze dan ook te vermelden.

Mochten wij meer informatie nodig hebben voor de aanpassing van het adres, dan zullen wij zo snel mgelijk contact met je opnemen.  

Is je bestelling al afgerond, dan kunnen wij om technische redenen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren in ons systeem. Mocht je de adresgegevens toch nog willen wijzigen, dan kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van UPS