Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Is je bestelling nog niet door ons geleverd? Lees dan eerst onderstaande punten voordat je contact met ons opneemt.

1. Controleer op de orderstatus pagina of alle producten afgerond zijn in de productie.

2. Controleer de Track & Trace code van de bestelling: in de verzendbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina van UPS of het tijdstip van de levering mogelijk is verschoven. Als je een afleverpoging van UPS gemist hebt dan kan je ook direct zien wat je mogelijkheden zijn.

3.Controleer het bezorgadres: controleer je bezorgadres in de orderbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen. Heb je hierin een foutje gemaakt? Neem dan contact met ons op.

4. Controleer je brievenbus en mailbox: wellicht heb je een 'niet-thuis bericht' (UPS InfoNotice®) ontvangen van onze vervoerder. Als de eerste afleverpoging is mislukt kun je op de website van UPS zien wat je mogelijkheden zijn.

5. Mocht het nog steeds onduidelijk zijn waar je bestelling is? Neem dan ook contact op met onze klantenservice.