Bestelling retourneren of ruilen

Wij begrijpen dat een artikel niet altijd voldoet aan je verwachting. Wil je een artikel retourneren of ruilen? Daar doen wij bij Just Carpets niet moeilijk over.

Hoe meld ik online mijn retour aan?

Gebruik bij het retourneren en ruilen altijd ons retourformulier. Hiermee kunnen wij jouw retourzending zo snel mogelijk verwerken. Wij bekijken dan samen of we het nog kunnen aanpassen, je het wil ruilen of dat het helemaal retour komt en wij de kosten naar je terugboeken.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Het kan zijn dat je een gebrekkig product hebt ontvangen. Dit kan gaan om:

  • Slechte kwaliteit
  • Onjuiste pasvorm
  • Onjuist bevestigingssysteem

Stuur dan in het retourformulier direct één of meerdere foto's mee van het probleem, dan kunnen we sneller kijken naar een passende oplossing. Retourneren of ruilen is dan zoals beloofd op onze kosten.

  • Zorg ervoor dat het probleem duidelijk zichtbaar is op de foto's.
  • Voeg een foto toe van de matten in de auto.
  • Voeg indien beschikbaar ook een foto van je originele automatten toe.

Wij ontvangen ook graag het bouwjaar van je auto, het model en eventuele speciale kenmerken (bijv. Sport, GTI, automaat, hybride). Zo kunnen we snel beoordelen of we direct andere matten kunnen opsturen.

Wie betaalt de retourkosten / Is retourneren gratis?

Dat is afhankelijk van de reden voor retour en of de matten zijn gepersonaliseerd. Kort gezegd komt het op het volgende neer: Is het onze fout, zijn de matten beschadigt of wil je ruilen, dan betalen wij uiteraard de retourkosten, anders zijn de kosten voor het retourneren van je bestelling voor eigen rekening. Ons complete retourbeleid/retourvoorwaarden kun je hier vinden.

Hoe ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Zodra de retourzending goedgekeurd is, ontvang je uiterlijk binnen 5 werkdagen het bedrag op dezelfde manier als dat je betaald hebt.

Retour aanmelden